Når smilet som egentlig er der blir borte.

Jeg har det bra og jeg er egentlig i godt humør, men noen ganger får jeg en sånn følelse inni meg som jeg ikke helt kan forklare. Jeg kjenner meg litt lei meg og og liker ikke at smilet som egentlig er der blir borte. Det er veldig rart og noen ganger går det veldig fort over, men i dag har det hengt litt etter meg hele dagen. Jeg har ingenting å være lei meg for, og jeg har kost meg hele dagen med å være kreativ.

Jeg tenker opp når jeg er nede for jeg er en optimist..

Jeg har forsøkt å gå litt inn i meg selv, tenke over hva grunnen kan være eller om det i det hele tatt er en grunn. Konsentrasjonen min har heller ikke vært på topp i dag selv om at jeg har fått gjort det jeg skulle. Jeg har vel kommet frem til at det bare er slik det er og at alle dager ikke er like. Og det finnes vel ingen som føler for å smile og være på topp alle dager i uka?

Ha en fin kveld videre, og i morgen er smilet på plass igjen ❤
honey-script-font
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg