Solen er himmelens sjef

Egentlig har jeg bare lyst å skryte av hvor flinke vi har vært å jobbet ute i dag. Men jeg skal ta meg en pause fra det i dag og heller si at jeg er så glad for at vi har kommet så langt med våre gjøremål allerede før mai har kommet. Dagen i dag har vært en veldig fin, vi har vært ute i hele dag alle sammen. Solen har virkelig gjort jobben sin i dag og det var ikke en, men 5 stk som hadde fått farge i kinna når kvelden kom og det er bra.

 

Vi fikk besøk av mamma og hans foreldre og heldigvis så hadde mamma lystet så mye på bløt(e)kake i det siste at hun meldte seg frivillig til å bake den til oss. så da ble det både kake og kaffe midt på dagen. Rune’s favorittkake er banankake med marsipan på, så det fikk han av sine foreldre. Så vi har rett og slett ikke behøvd å stille med noe annet enn kaffe i dag vi, og det setter vi stor pris på.

 

SOLEN ER HIMMELENS SJEF….. //Beate Grimsrud

 

Mens vi jobbet ute så sto steken og koste seg i ovnen, og i dag ble det sen middag. Det er helt greit innimellom og spesielt siden kaken falt i smak hos alle. Vi var ikke sultne igjen før i 19.30 tiden, så da ble det middag og kveldsmat i ett, det er jo lov innimellom. I morgen er det meldt litt regn og akkurat nå er jeg litt glad for det, for da kan jeg ta en dags pause og gjøre litt husarbeid.

 

Det blir litt glemt nå om dagen så det er på tide å ta tak i det, og det skal jeg gjøre i morgen. Ellers så kjenner jeg at mye sol og mye energi på dagtid gjør meg utrolig trøtt på kveldene, så det blir ikke sene kvelden i kveld. Håper helgen deres har vært fin og ønsker dere en fin start på ny uke i morgen. Nå skal jeg scrolle meg litt gjennom SoMe som jeg ikke har fått gjort mye i løpet av dagen, så erre natta.

Klem fra
cursive-fonts

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg