Som en tyv i natten….

Jeg våkner av at Rune våkner, kjenner at han bit for bit går ut av sengen. Jeg gløtter på et øye og ser hvordan han som en tyv i natten lister seg bortover gulvet, jeg leer litt på meg og ser at han bråstopper. Jeg vet at han gjør alt for å ikke vekke meg og i dag ville jeg få med meg dette.

Gir en lyd fra meg, du vet sånn litt irritert stønn samtidig som jeg later som om at jeg sover. Han blir stående, jeg er spent på tålmodigheten, men så lenge jeg leer på meg så blir han jammen meg stående. Så jeg begynner å puste tungt igjen så han kan gå.

Det kaller jeg omsorgsfull mann. Så da kom jeg meg på beina så jeg kunne koke litt kaffe til han. Bare fordi han fortjener det. Og så klart fortalte jeg han hva jeg gjorde og takket han for at han er så hensynsfull. Nå skal jeg sette igang å få orden til mine venninner kommer i kveld..gleder meg 🎉
gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg