Som om det var i går…

I dag møtte jeg Mariann igjen, det er så altfor lenge siden vi så hverandre. Men når vi treffes så er det som om det var i går. Jeg lagde konfirmasjon kaken til hennes venninne så da kom de sammen hit for å hente den og det var så koselig. Endelig fikk jeg hilst på hennes venninne også som jeg bare har hørt om i alle år 😊Hun ble så fornøyd med kaken jeg hadde laget og det gjør meg så glad 😍 Vi satt å skravla en times tid, og jeg håper virkelig det ikke blir så lenge til neste gang. Resten av kvelden skal jeg lage pizza til gjengen, så skal vi se på film. Det skal bli deilig med en rolig kveld sammen.. Håper dere får en fin kveld uansett hva dere skal 😊

-Lene- 😘

2 kommentarer
    1. Nydelig kake!
      Så smått begynt å planlegge yngste datters konfirmasjon som er om ett år, det året går fortere enn man tror så greit å ha det meste på stell tidlig.
      En fin “hovedkake” må til, tenker en som ser ut som overdelen til en bunad 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg