Sommer på høyt plan

Nå er vi snart klare til å reise hjem etter 2 kjempefine dager i Risør. Jeg kjenner at det har gjort meg godt å komme meg bort litt hjemmefra, så jeg er veldig glad for at vi gjorde dette. Dagen i går gikk til å stort sett feire 50 åringen (min svoger) hele dagen, det var en fin og MEGET varm dag. Ble til og med på en liten snurr et øyeblikk av boblene i sola og vi fikk servert den beste fiskesuppen jeg har smakt noengang! En perfekt dag og jubilanten er veldig fornøyd.

 

Ferie er å ha ingen spesielle planer å følge, gjøre alt å gjøre ingenting og ha hele dagen til å gjøre det på.

 

I dag har vi vært rundt og fått sett litt av Risør, utkikkspunktet Risørflekken ga et overblikk over hele havna. Så var vi en tur innom Kastellet, litt shopping og en svær softis på brygga. Rune var også innom bakeriet for å kjøpe noen munker som er kjente og som selges på et bakeri her i by’n. Så det har vært en veldig hyggelig dag i dag også og det var ikke akkurat mindre folk her i dag rundt om på vannet og torget.

Leiter du etter en by du virkelig kan kalle en perfekt sommerby, så ta turen innom Risør. Mye folk, mange båter, men sommervibber på høyt plan. Vertskapet vårt har tatt godt vare på oss og nå takker jeg for meg her og vender nesa hjemover. Håper dere nyter ferie og sommer der dere er.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg