Sommer vibber A til Å

Ahh, endelig så er det sommer, den har virkelig vært etterlengtet.

Bassenget er oppe og går, så det er bare å ta seg en dukkert hver dag.

Corona pandemien skal ikke stoppe oss fra å ha en fin sommer.

Dagene går til å snekre og kose oss i sola.

Elsker det å endelig høre å se folk i gatene igjen.

Ferien i år blir hjemme og på hytta en tur.

Gudskjelov så elsker vi å være hjemme å styre med hus, barn og vi nyter livet.

Håper solen skinner over oss alle HELE sommeren.

Ildsted ute er noe vi har drømt om lenge, det hadde vært gøy å klart å støpe det.

Jeg nyter livet for tiden, og det er så utrolig deilig.

Kanskje jeg skal produsere blomster selv neste år, blir litt inspirert av Stina.

Livet på sommeren er bedre, det merkes på alles humør.

Man glemmer nesten at det pågår et virus i verden.

Nå har man liksom tid til å fokusere på helt andre ting, og for meg er det ekstremt deilig.

Og nå er det ikke lenge før jeg skal til frisøren, tror jeg går for sommerlige striper. Planen var å farge det mørkere i bunnen, men det er egentlig bare tull nå på sommeren. Tar det til vinter’n.

Planting av blomster har latt vente på seg i år, men det kommer snart. Gleder meg.

Q er fortsatt en vanskelig bokstav å finne ord på.

Ripsbusken vi trodde var død i fjor har kommet seg bedre enn noen gang, det er positivt.

Svanhild koser seg i bassenget ❤

Tror vi på meteorologene så blir dette en knallsommer.

Undrer om de har rett, da har vi noen fine, varme dager i vente.

Varmen er ihverfall hjertelig velkommen til oss alle, det er jeg helt sikker på.

Waldorfsalat er et veldig godt tilbehør til grillmat. Liker du det?

XoXo

Yacht er vel det man skulle hatt denne sommeren. Men vi får nøye oss med flytemadrass.

Z-ene er lite brukte bokstaver i vårt språk, og jammen ikke mange fornuftige ord å få ut av de ihvertfall.

Ære være lukten av nyklipt gress, det er så sommerlig som det kan bli.

Ønsker meg en liten kamerat som går av seg selv hele sommeren, jeg ser at plenen til naboen som har en robotklipper er veldig fin og grønn. Virker som det er noe alle burde hatt.

Åh for en herlig dag det blir i dag, jeg gleder meg til snekring, grilling og god bakgrunnsmusikk.

Ha en strålende fredag 🌸

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer
      1. Ja det herlig når alt er ok, i dag måtte vi tømme det helt nesten pga lekkasje i rør fra returen. Det er no’dritt, men det er på vei opp å gå igjen 🙂 Ha en fantastisk pinsehelg selv <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg