Søppelsekk full av penger …

«En tur/retur båtreise til Sverige jeg sent vil glemme var da en medpassasjer prøvde å hoppe fra den rampa som bilene kjører om bord på, fordi båten kjørte fra oss»

En kamerat av meg og jeg bestemte oss for å ta en tur med Strømstad båten som et vors en fredagskveld før vi skulle ut på byen. Når vi ankom Strømstad sa han: «Vi rekker å springe bort på en pub’en og ta 1 øl før båten skal gå tilbake»

Jeg bare: «Nei, det kan vi umulig rekke». Men han hadde gjort det før så det var null problem. En mann som overhørte oss sa: «Heeey, kan jeg bli med eller?» Så vi sprang bort, kjøpte oss en øl, drakk den opp i rekordfart, så gikk vi tilbake til båten. MEN…… den hadde begynt å kjøre utover. Siste båten for dagen.🛳

Han som hadde vært med oss bort på pub’en fikk rett og slett panikk. Han hylte ut: «Om det så er det siste jeg gjør så skal jeg ombord på den båten» Han fant et hull i gjerde og sprang utover og skulle til å hoppe ombord. Da han innså at det IKKE gikk, fikk han hysterisk anfall av sinne. Han sparket og slo rundt seg som en apekatt tiiiiihiiiii.

Jeg hadde allerede ringt min sønn som var på vei for å hente oss, og han skulle få sitte på. Vi sa det bare ikke til han med en gang, vi hadde jo underholdning hehe. Da vi var tilbake i Sandefjord sa han at han skulle betale for dette og dro frem en søplesekk full av penger. Skeptisk!😨

Godt han ikke gjorde det i Strømstad, for da er jeg redd han fortsatt hadde lekt apekatt nede på kaia der!!

Ha en fin dag, og du rekker IKKE en øl på pub’en i Strømstad på en tur/retur reise.

Klem😘

(møtte han igjen senere, og han er en hyggelig fyr)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg