Sosiale medier….

Det er så rart å tenke på hvordan ting var før, da Daniel var liten så hadde man ikke sosiale medier. Jeg tok bilder med kamera, fremkalte bildene, og for å sette tekst til bilde så skrev jeg det på linja under bilde i fotoalbumet. Og jeg kan huske det som det var i går når jeg oppdaget snakkeboblene man kunne klistre direkte på bilde. HERREGUD så stas det var, kan ikke skjønne at jeg ikke var smart nok da til å finne opp Instagram, Facebook, snap,blogg eller noe. Argh hehe. Skulle jo vært så lur da 😜Dette var jo så stas, men jeg var avhengig av at folk kom på besøk for å se det da. Satte noen av dem i ramme tilogmed. Forskjellene er store fra da til nå og jeg skulle jo så klart ønske jeg hadde topp kvalitet på bildene i dag. Men men, det var jo bare sånn det var da. 😊
Vel, dette var det nærmeste jeg kom sosiale medier da, snakkeboble på bilde inni ramme, var jo en sjarm med det å. Spesielt med den lille sjarmøren på bilde ❤

Ha en fin kveld

-Lene- 🌞

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg