Sove i skogen???

“Skal vi gå en tur i skogen?” spør Rune. “Nja, kan vi ikke dra til vannet et sted å gå da?” svarte jeg. Jeg liker meg best ved vannet om jeg kan velge, men Rune liker skogen, skog og mark er koselig syns han. Vel, jeg kan jo ikke gjøre annet enn å faktisk gjøre ting han vil innimellom også, det er jo bare rettferdig. Så vi tok på oss klær og dro til skogen. Herregud, så mange år siden jeg har vært på skikkelig skogstur, og barndoms minner strømte på. Luktene og ikke minst lydene fra inni dypeste skogen husket jeg igjen som det var i går. Vi var på turer i skogen hele tia da jeg var liten, og det er gode minner jeg sitter med fra den tiden 🙏 😍Rune var i speider’n da han var liten, så han har vært mange ganger i skogen, og liker det veldig godt. “Skal vi ta med oss utstyr å sove i skogen?” smeller det fra han. Ehhhhh..“Sove i skogen?? Nei det skal vi så absolutt ikke!!”, kjente jeg ble nervøs av spørsmålet bare. Det hadde ikke jeg tort da, jeg er jo til tider redd min egen skygge!!” 😱 Men fint var det der inne, i lyset..Vinden hadde tatt godt tak i trærne, og veltet dem overende. For en makt vinden kan ha…..Det er ganske rått..På vei hjemover så gikk jeg bortover å snakka med Rune trodde jeg, men jeg fikk aldri svar. Og når jeg snudde meg drev han å skar (skjærte) ned puselabber til meg, det var kosli gjort da ❤ De små tinga i hverdagen ❤Vi hadde en fin tur, så en skogstur i ny og ne er ikke det verste som kan skje for å si det sånn 😜👌 Håper dere har hatt en fin dag i dag, og ønsker dere en knall lørdagskveld… vi skal se film 🎞🎞🎞😊

Klem til deg

-Lene- 🌷

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg