Spennende tider i møte

I dag har jeg virkelig ikke hatt tid til å sette meg ned med bloggen før nå, planlegging av bad tar tid. Men, det er så moro, blir helt i sonen på det jeg holder på med og jeg gleder meg så til nytt bad. Gleder meg også til å dele prosessen med dere som vil se det. Det meste er i boks nå, fliser er bestemt, speil er funnet og hvor alt skal plasseres er tegnet inn. Så da gjenstår det bare å sette skikkelig i gang! Blir skikkelig spennende i hvert fall. 

 

I dag har det virkelig vært vårvær, helt fantastisk vær og det gir så utrolig god energi. Vi spiste sesongens første lunsj ute i dag faktisk. Og det var jammen meg koselig !

 

Resten av kvelden skal brukes til pinterest og leite etter noen tips derfra, jeg har noen planer som jeg skal se om jeg finner bilde på og sjekke om det er mulig å utføre. Finner jeg det ikke, så skal jeg alltids få det til likevel. Det gjelder bare å finne løsninger og det er noe jeg syns er både veldig interessant og spennende. I tiden fremover så skjer det i hvert fall ting og DET liker jeg.  

Håper DU har hatt en fin dag også.  

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg