Spent på resultatet

Nå brenner det godt i peisen, og jeg har inntatt tre, fire kopper kaffe. Altså, hvem hadde tro på at jeg skulle koke meg kaffe på morgenen liksom? Ikke jeg i hvert fall, men jeg er veldig glad for at jeg nyter det og ikke må ha iskaffe. I dag har jeg planer om å dra en tur på panduro og kjøpe noen isopor ringer. Jeg skal lage litt borddekorasjoner og jeg gleder meg til å prøve teknikk maling med bakepulver. Har et par glass vaser som jeg skal male også. Har du hørt om denne teknikken?

 

Spent på resultatet på dette, har aldri forsøkt dette før, men aller først skal jeg få orden i huset for her ser det rett og slett ikke ut. Brukte ikke akkurat søndagen på å holde orden for å si det sånn!

 

Jeg har også bestemt meg for at jeg skal ut og gå uansett om det regner eller ei. Så da tenkte jeg kanskje at jeg kunne gå og handle med det samme, 2 fluer i en smekk. Trenger ikke så mye likevel, så det går helt fint. Jeg er så spent på om det blir snø til jul, har jo ønsket det i mange år nå, men det skjer jo aldri. Men så lenge det er liv er håp, jul blir det uansett, det hadde bare vært ekstra koselig. Håper starten på den nye uken er fin for deg, det har den vært for meg.

mariposa-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

6 kommentarer
    1. Hverken hørt eller prøvd maling med bakepulver. Får kanskje kurs senere? 😉

      Nyt mandagen din! 😀 Min er god, sofaen er god, og teen smaker fortreffelig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg