Spørsmål til deg

Da har Rune lagt seg og Sheriff har gått inn i buret og gjemt seg under pleddet. Så da sitter jeg her da helt i ensomheten? Neida, koser meg jeg, men jeg synes det er ganske kjedelig når han må legge seg så tidlig. Men det er veldig forståelig at han går og legger seg, han skal tross alt opp klokka 05.00!

 

Så når jeg først sitter her og glaner så tyr jeg til litt skravling på bloggen da vet du. Det er rart med det, men det er som regel den jeg går til da hvis jeg kjeder meg eller ikke har noe å gjøre på kveldene. En sånn trygg plass man bare kan snakke om alt man ønsker. Men i dag har jeg lyst til å spørre dere om noe.

Hva skal til for at julen er bra for deg?

Hva er ditt største ønske til jul?

Liker du julen?

Når pynter du til jul?

Skulle du ønske at vi kunne hoppet over hele julen?

Ha en god kveld videre og ha en god natt ❤

mariposa-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

2 kommentarer
    1. 🧚‍♀️ For meg, er julen hos mamma. Herregud, jeg har enda traumer fra det året mutter’n ikke fikk fri fra jobben (les; byttet med nyttårs-vakten)!.. Både broder’n og jeg gikk altså i full krise, -og her overdriver jeg faktisk ikke! For i det hele tatt å komme oss helskinnet igjennom dette her, så blir altså fam. Henriksen nødt til å bytte dato for julaften.. Dette kulminerer så med at den 24 så til de grader elimineres hva julaften dette året angår at jeg faktisk rekker å irritere meg over at butikken stengte tidlig to dgr før jul, og undres over at så mange folk flakset rundt i finstasen før jeg kom på at de opererte etter ‘standardangivelsene’ for juledagene 🤣
      🎁 Julen er altså en huge deal, og vi er vel den eneste fanilien bestående av kun voksne som har en gavehaug en gjennomsnitts
      tobarnsfamilie verdig!.. ☃️
      Men her hjemme, plasseres imidlertid bare en stake i vinduet, sånn for syns skyld *haha* Ellers kan det være jeg henger noe småtteri i plantene, og kanskje en eller annen liten nissesak henges på veggen om jeg skulle være i det crazy hjørnet 😜
      Jeg finnes jo ikke ‘huslig’ i det hele tatt, men dette her er vel så grunnet i at julepynt liksom ikke gir noen mening her.. I vår familie, så har nemlig kun adventstaken vært oppe før et par tre dgr før julaften, og treet har aldri vært pyntet før den 23. Så i det jeg ankommer moder’n på lille julaften, så er jo dette dagen jeg er vant til at stasen kommer opp.. 🎄
      Nå skal det imidlertid sies at det ville vært et greit forbruk av levende lys her dersom dette ikke innebar en konstant noia for at en katt skal komme borti dette her.. En, – toppen to sånn der dype t-lysglass går dersom en har de i øyesyn, og setter de utenfor (den normale) rekkevidde for pelspøblen 🤣

      1. Kan skjønne at det er litt skummelt når kattene kan komme borti 🙄 Uff, det var nok VELDIG kjipt når hun måtte jobbe på julaften, da tror jeg også at den unge jeg hadde gått i en krisesituasjon også. Jeg tar helt av i julen med julepynt, her er det levende lys, nisser og stæsj overalt. Altså godt gjennomtenk plassering. Jeg er veldig huslig av meg, elsker interiør og det skal være fint. ❤ Alltid vært glad i å styre i huset og spesielt i juletider.

        De siste 2 årene så har alt kommet på plass den første desember, til og med treet. (har uekte) Desember måned nyter jeg godt og hver eneste morgen når jeg står opp så fylles hjerte av glede (litt dyp akkurat der, men). Hehe!

        Da jeg var liten hadde vi også en liten pelspøbel som rett som det var var inni juletreet og julekulene var jo den morsomste leke ever, så skjønner godt poenget ditt. Men MASSE gaver er jo gøy og julen er der også uten en haug av ting 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg