Storm og stengte veier

Hjemme igjen etter en fin dag sammen med ei venninne på senteret. Jeg fikk byttet ei bukse og kjøpt litt nytt undertøy til hele gjengen her. Det var så koselig med en slik dag, det er så himla lenge siden sist. Det pøste ned med snø når jeg kjørte og angret vel et lite øyeblikk da jeg ikke så veien foran meg nesten. Men, jeg SKULLE til byen i dag, jeg SKULLE på senteret så for min del kunne det vært storm og stengte veier, frem skulle jeg. Og frem kom jeg!

 

Det er helg – og min eneste plan er å falle for alle fristelser

 

Vi vandret rundt der inne i noen timer og jeg tror vel jeg lett kunne svidd av noen tusen, så mye salg på alle butikker. Men, det er januar og da skjer jo ikke det. Vi spiste litt på en cafe, skravla litt og kikket videre. Altså, en butikk som er en godteributikk for meg er rituals, for en duft, så mye bra produkter. Har du noen gang prøvd dusjskummet fra dem? Det er det beste som finnes rett og slett. Huden blir silkemyk etterpå og det lukter himmelsk av det. Love it!

Da jeg kom hjem var taco’en i full sving på kjøkkenet, musikken på full guffe og det var varmt her inne. DIGG! Vi spiste taco og hadde noen spørsmålsrunder fra quiz boka vår. Og svaret på 3 pcr tester kom tilbake med fine ord som “ikke påvist”. Det er sånt jeg liker godtgodt, så da kunne helgen startes i positv retning.  Har du en fin fredag så langt og har det kommet mye snø hos deg? Jeg syns det er pent, men unødvendig med snø nå.

Nyt kvelden ❤

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

10 kommentarer
    1. Håper ikke det var gavekortene dine som gikk til undertøy til de andre 😂 veeeeldig enig angående Rituals, fantastiske produkter, elsker kremene, dusjsskum og de fantastiske bodysprayene. Men de shampooene jeg har prøvd er litt rare, for de krever at jeg MÅ bruke balsam, det synes jeg ikke noe om.. 🤪

      1. Nei, de gikk til meg selv og jeg er stolt av det, for det bruker å være vanskelig for meg 🤗
        Ja, Rituals er så utrolig fantastisk. Men, jeg har ikke forsøkt verken shampooen eller balsam derfra 🤪 Ønsker meg MASSE derfra. Romspray, luktepinner og bodyspray har jeg ikke prøvd derfra.

    2. Ser ut som du har hatt en kjempefin dag. Taco er godt. Jo, her snødde det mye også.
      Fredagskvelden hittill er bra. Nettopp ferdig med online bibelstudie:)
      Jeg skal hekle etterpå og lytte på en lydbok:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg