Storrengjøring av kropp og hår

 

Joda, jeg dusjer selvfølgelig hver dag, men innimellom tar jeg liksom hoved dusjen. Da går jeg på en måte mer i dybden, hvis dere skjønner. I dag var dagen for den STORE rengjøringen.🚿 Så bare å få av seg fillene, og da slår det meg igjen at et eller annet sted under evolusjonen må noe ha gått aldeles galt med kroppen. For når man bikker 40 skjer det merkelige ting.😜

Vi får hengepupper, firkant ræv og cellulitter. Plutselig vokser det ut et enslig, svart hår på haken. Samt begynnelsen til en liten bart, ikke ulik den gutter får i begynnelsen av puberteten. Og panikken i heimen er et faktum.

Først så er det foran speilet,- som for anledningen er nypusset, fjerning av alle hår som er der de ikke skal være, samt stussing av øyebryn som ser ut som en slitt piasavakost!  Så er det inn i dusjen hvor jeg i dag brukte såpe av typen Lano for liten, Lano for stor som hang der lett tilgjengelig.

Vi har en varmtvannstank på 200 liter, og jeg vet at jeg kan bruke lang tid siden jeg er alene hjemme. Og når jeg først skulle ha stor rengjøring, så kunne jeg jo ha det litt moro også. Jeg skulle prøve ut noen av disse fargerike plastflaskene som sto på hylla.

Jeg snakker om shampo her, det var shampo for langt hår, kort hår, tørt hår, fett hår, stritt hår, kort pannelugg, lang pannelugg pluss noe shampoer for farget hår. I tillegg var det hairshine, balsam, hårolje, og shampo for eller imot flass. Jeg prøvde ALT.🤦‍♀️

Et skjeblad av alle sortene som sto der på hylla fikk en tur gjennom håret med grundig massering med faste fingre.  Så når Rune kommer hjem er jeg usikker på om han kommer til å kjenne meg igjen. Jeg ser nemlig ut som Eli Hagen på hodet nå.🤣

 

Ha en strålende søndag alle sammen ❤

Klem 😘

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg