Stresser ned…

 

Nå om dagen er det mye som skal gjøres og alt samler seg på EN plass i hjernen min virker det som, det kan fort bli slitsomt det gitt. Så nå setter jeg meg her og skriver litt for å stresse ned. Er ikke sunt å være stressa heller 🙄 Det beste er da å skrive ting ned. Liste med gjøremål i rekkefølge er en løsning. Hvis jeg bare hadde vært flink å holde meg til den lista.. har en tendens til å hoppe litt over noen punkter he he. Så nå starter jeg med å handle inn ting jeg trenger til kake, så skal det bakes. Så får resten blir gjort etter det. Har egentlig bare lyst å styre ute for tia 😊 Håper dere alle har en fin dag…

-Lene-

Følg meg gjerne på snap og instagram 😍

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg