Stygge øyne..

Da jeg var liten fikk jeg ofte spørsmål om øynene mine.. Hvorfor har du flekk? Vet du at du har en flekk? Hvorfor har du forskjellig farge? Oi, du har noe innpå øyet..Du har veldig spesielle øyne!  Spørsmål og kommentarer var mange, men ingen spurte på en ekkel måte. Men jeg begynte likevel å lure på om det var helt feil å ha forskjellig farge på dem. Jeg mislikte det til slutt…Jeg ville ikke ha spesielle øyne, jeg syns jeg hadde stygge øyne!!!

Jeg klarte etterhvert å begynne å like dem igjen, men det var først da jeg forsto at det å ha spesielle øyne var en bra ting…Det var ikke noe negativt ved det, og jeg syns plutselig at de var pene. Og ikke var jeg alene om å ha slike heller,på skolen hadde jeg kjæreste med forskjellig farge, og venninna mi i dag har samme øynene som meg… tiiihiiii ❤ Filler’n, var ikke så spesielt likevel…😜

Ønsker dere alle en fin fin fredags kveld 😊🙏

-Lene- 🌷

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg