Suksess!

Dette var det nærmeste jeg kom utkledning i dag, et halloween filter enkelt og greit. Rune fant frem draculadrakter og etterhvert fikk han på litt sminke også. Han har døråpner duty i kveld. Bortsett fra det så er vår jobb ferdig og festen fortsetter nede i kjelleren. Alt har vært en suksess så langt og nå er det bare avslapping resten av kvelden, jeg kan ikke si det er så veldig trykk på døra her heller så det blir mye godteri på Rune fremover hehe.

 

Har du feiret?

 

Jeg lagde øyer og horn av fondant til å pimpe opp hamburgerne vi serverte, det ble litt kult da. Saft ble servert fra poison “vin” flasker. Det er kjempemoro å styre til slike partykvelder og spesielt gøy er det at Rune er med på det også. På enkelte ting er det kjekt å være 2 bare fordi det er koselig. Men nå begynner jeg å bli lei av skelaton, edderkopper og en skrikende greie på veggen, så nå skal alt ned her oppe ihvertfall.

 

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

6 kommentarer
    1. Dette var jo fucking awesome, virkelig lagt sjela i å stelle i stand, kjempemorsom burger. Og det filterbildet ditt var dritkult, jeg har lyst å sminke meg sånn rundt øynene. Love it!!

    2. Artig !
      Og så fint laget til også da!
      Her var det ingen som ringte på døren, og det var helt greit – da jeg kom hjem og bare ville ha det stille stille 😀 Og ikke hadde jeg noe å tilby heller 🙂

      1. Det som er veldig bra med Halloween er jo at man faktisk har et valg om man vil ha besøk eller ei 🎃
        Det var moro å ordne til her hjemme til barna, de ble veldig fornøyde 😀😀😀

    3. Ikke sant 🙂
      Her ute i bygda er det ikke små barn lenger, nesten…. dessverre… Men man velger… og det er vel slik om man slukker utelykten så betyr det at man ikke vil ha besøk 😀
      Artig å lage til slik for barna – og i dagens samfunn har Halloween kommet for å bli 🙂

      1. Nei det var skikkelig dårlig med unger her også bortsett fra de som var her da 🎃 Det er langt ifra samme trykk som det engang var, men det er helt ok.

        Ja og det er kjekt at man kan gjøre det om man ønsker det 👏🏻👏🏻

        Ha en fin mandag 😀😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg