Svar på hudprøvene kom i dag

Jeg kan ikke si at kroppen er HELT rolig når man vet det er tatt biopsi av noe på kroppen, i hvert fall ikke før svaret er kommet tilbake. Hudlegen tok en slik prøve av mitt utslett og jeg har nå ventet i 2 uker på svar. Jeg har ikke gått og tenkt på det daglig, men tanken har dukket opp innimellom. Hun sa da prøven ble tatt at det nok ikke var farlig, men likevel, sånn er bare jeg laget da, litt redd av meg på sånt. 

 

I går fikk jeg en melding på helsenorge om innkallelse, hjerte hoppa nesten ut av brystet mitt! Men, det var innkallelse på noe helt annet som jeg har ventet på i mange måneder som overhodet ikke er no stress. Men i dag da ringte de fra hudlegen, svarene var inne. Heldigvis så var hun klar over at jeg både gikk å ventet og at jeg var litt engstelig så hun hadde tenkt at hun måtte ringe med en gang. 

 

“Hei, det er fra hudlegen, svaret på din biopsi har i dag kommet tilbake og jeg ville bare ringe deg kjapt slik at du får en bra helg” Bare at hun startet setningen med det beroliget meg og jeg visste at hun ikke skulle si noe negativt. Svaret viser at du har en hårsekkbetennelse, så fortsett med behandlingen du gjør så skal vi se på det på tirsdag. Er det ikke bedre så blir det en antibiotikakur. 

 

Da finnes det håp for at jeg skal bli kvitt dette da og bare det er det jo en stor glede i. Er du også engstelig når du venter på slike svar? Kanskje når du tilogmed egentlig ikke behøver å være det? Er det bare sånn vi er som mennesker, man vet jo aldri tenker jeg. Selv om at det som regel går veldig fint heldigvis.

Ønsker jeg dere en KNALLFIN helg 🙏

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

12 kommentarer

Siste innlegg