Ta vare på hverandre ❤

Jeg har ikke ord for hvor tragisk ulykken i Geiranger i går er. Jeg har oppriktig vondt i hjerte mitt for den lille gutten og hans foreldre. Det er helt umenneskelig å måtte gå igjennom en slik traumatisk opplevelse slik som hans foreldre gjør nå. Mine tanker går til dem og håper virkelig de blir tatt godt hånd om nå. Jeg satt med hjerte i halsen gjennom hele perioden de lette etter han i går og bare ba om at det skulle komme et positivt resultat av leteaksjonen, men det gjorde det jo ikke.

 

TA VARE PÅ HVERANDRE ❤🌹

 

Denne sommeren har det skjedd så utrolig mange drukningsulykker her i landet. Grunnen til at det har vel en sammenheng med at antall mennesker er litt høyere enn det vanligvis er her på sommeren. Uansett, vær forsiktige i sommer, ta vare på hverandre og ikke ta noen sjangser der du er usikker. Et fredelig hav kan ha sterke understrømmer, dobbeltsjekk om det er trygt før du bader.

honey-script-font

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg