Takk til dere som holdt meg flytende

Da jeg ble utestengt fra FB og følte meg så frustrert og faktisk ikke skjønte noenting så var det ikke en selvfølge at flere skulle strekke ut en hånd. Men det var det faktisk endel som gjorde, jeg fikk både råd og tips fra høyre og venstre. Noen delte til og med bloggen min i egne innlegg. Takket være denne plattformen, dere bloggere og dere på både Fb og Instagra, som fant veien til min blogg uten at jeg måtte dele innleggene mine. Det varmet mitt hjerte og ga meg det jeg trengte av mot og motivasjon til å fortsette å skrive hver eneste dag. Jeg var ikke ute av topplista en eneste dag på over en måned. Og dere som blogger vet jo hvilket utslag det har å kunne dele innleggene man skriver. Ihvertfall på egen fb og fb side.

 

Så takk til dere som fant veien uansett om det kom ut link eller ei, takk til dere som delte ang dette og takk til dere som holdt meg flytende. 

 

Liker du å lese blogger så har jeg noen anbefalinger her og her over bloggere jeg liker å lese. Som jeg har sagt før så syns jeg det er litt vanskelig med fremsnakk, jeg liker det, men liker ikke å utelate noen. Men, et innlegg må jo ha en slutt for å si det sånn. Jeg er ihvertfall takknemlig for at alt er tilbake til det gode gamle hvor jeg igjen kan dele innlegg med mine siden på SoMe. Måtte vel og merke et nytt navn til, men det som bloggen min heter nå er det har hatt lyst at den skal hete lenge, så det var bare et pluss å bytte. Håper dagen deres blir fin og at dere alle husker å vanne litt hos andre i form av kommentarer, besøk og engasjement. Det gjelder egentlig det meste i livet, man må vanne der man vil at blomstene skal gro.

Ha en fin fin torsdag alle sammen 🙏

mariposa-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Jeg følte vel at det var svært så begrenset hva vi fikk gjort, i det iallfall jeg ble overrasket i det jeg fikk en strikt melding i fleisen om at de ville ha seg frabedt slik forsøk på spredning av ‘farlig link’ som jeg var i ferd med å gjøre *hehe*.
      At de skulle ha pinnet den blokkeringen til selve nettstedet, og ikke til brukeren som sto bak postene (altså deg igjennom din FB-konto), så den der så jeg ikke komme i det hele tatt! Jeg hadde jo til og med planer om å gå ut med forslag til samarbeid bestående av å lansere innleggene for de som til enhver tid måtte være blokkert.. (Jeg er jo blitt vant til utestengelsene til Roger, og tenker som så at en versting-utestengelse av den ene må være den andre lik *hahaha*)

      1. Oiii såpass??? Shit, det er jo ikke bra. Helt utrolig å tenke på at det var så ille, facebook har virkelig en jobb å gjøre når det kommer til dette her. Jeg tror jo ikke det er vanlig å bli så infisert som det min greie var. Lyste jo røde lamper bare man så på meg nesten, spesielt spør du meg. Nå kjenner jeg at jeg er litt skeptisk til deling av innlegg rundt omkring, vil jo ikke at det der skal skje igjen. Men, du hjalp til og det setter jeg HIMLA stor pris på ❤❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg