TÅLMODIGHET LENE!!

Jeg tror jeg har vært inne og sjekket helsenorge sine sider 100 ganger siden testen i går, blir litt gal av å vente jeg da. Jeg misunner Rune som bare tar livet litt sånn som det kommer, svaret kommer når det kommer. Det er jo sant, det er jo nettopp sånn det er og skal være. Jeg bare stresser unødvendig. Så nå skal jeg bare vente noen timer før jeg sjekker igjen, for alt jeg vet kommer svaret i morgen siden det var såpass mange som testet seg i går. TÅLMODIGHET LENE!! (Nå fikk jeg vite av nabo’n at det kommer en tekstmelding når svaret er klart) Det visste ikke jeg da.

 

I dag så vet jeg ikke hva vi får gjort her ute, det er jo tross alt søndag og det er kanskje ikke dagen for saging. Vi får se an hva andre rundt her gjør, men den første sagelyden vi hører er et startpunkt for oss. Venter til etter kirketid uansett.

 

Men hvis jeg absolutt MÅ ha noe å gjøre i dag så er det en del småtteri som skal gjøres. Jeg kan kvitte meg med påskeliljene rundt omkring, tiden med dem er litt forbi og nå er jeg lei av gult. Noen stemorsblomster (de hvite) har visnet og må kastes, så litt småtteri å gjøre rundt omkring er det alltid. Pluss at det er mer som skal beises, så det er nok å velge i. Jeg behøver ikke å slappe av hvis jeg ikke vil, men det ligger i planene på et eller annet tidspunkt i dag at jeg skal det. Det er tross alt søndag i dag. Er du flink til å slappe av på søndager?

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

4 kommentarer
    1. Er det ikke rart med et virus som sprer seg så lett, så må dem stikke pinne langt inn i sjela på deg for å teste om du har viruset.. fin søndag til deg 🌺

    2. Jeg er både flink til å slappe av OG til å komme meg ut å gå 🙂 Jeg hadde sikkert sjekket hundre ganger jeg også. Sånt stresser meg, så ville nok sjekket mye 😀 Nå får jeg vaksine på tirsdag, så slipper forhåpentligvis å teste noen gang 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg