Tanken gjør meg så glad 😊

Det er så utrolig deilig og endelig kunne lukke opp verandadøra på dagtid uten å fryse spent i hjel. Følelsen i kropp og sinn er så god, og varmen fra sola gjør meg så ufattelig fornøyd. Gleder meg …Jeg bare digger våren.❤

Komme seg ut, være ute, begynne å pusle i hagen og rundt husveggene igjen. Forberede bassenget for sesongen, og sette ut palmene. Jeg gleder meg masse til det, og våren kan altså ikke komme fort nok. Når våren kommer så kommer også min lyst til oppussing, hvert år så blir det noe nytt rundt her. I år er planen å få bygd inn bassenget skikkelig, med en liten hylle rundt det hele veien.🍹

Så skal terrassen vaskes og beises, det blir litt av en jobb, men verdt det til slutt. Innen den tid skal jeg ha kjøpt meg kamera. Vil ta masse bilder underveis. Gleder du deg til våren? Jeg blir glad bare ved å skrive om det.

Ha en flott fredagskveld og følg meg gjerne på min instagram

Klem til deg ❤

2 kommentarer
    1. Åååå gleder meg også 🌞sol sommer svette og bading 🙃🙂digg! Bare gi et pip når terrassen skal fikses, vi kommer 🔨🛠

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg