Teipet igjen med en gaffateip!

Nattens drømmer er lagt nedi en boks og teipet igjen med en gaffateip, drømmen som vekte meg 05.30 med hjertebank. Hater når det skjer, men heldigvis er en drøm en drøm og virkeligheten noe helt annet. Det er ganske utrolig hvor virkelig en drøm kan føles når den drømmes. Nesten så man blir litt usikker når man våkner om det faktisk har skjedd eller ei. Corona er i hvert fall bare en dråpe i havet sånn i forhold til det jeg drømte vi var blitt angrepet av. Men igjen, bare en drøm og på tide å starte dagen.

 

Frokosten er inntatt og nå sitter jeg her og koser meg med en iskaffe. Helt mørkt ute og jeg har faktisk ikke satt på noe lys her inne heller. Men det er fordi jeg liker det sånn, et levende lys holder lenge for plutselig, så er det lyst ute igjen og God morgen Norge på tv.

 

Altså, hva skjer med smitten i Norge? Det tar jo helt av jo! Jeg kan jo ikke akkurat si at jeg har så veldig lyst på korona. Kanskje det er på tide å finne fram munnbind igjen, for det er ikke sånn at byen vår er smittefri. Jeg håper jo ikke at de må stenge ned Norge igjen da, men de burde jo kanskje innføre noen tiltak. Føler liksom at kommunene venter i det aller aller lengste før noe blir gjort? Må jo si jeg hadde trodd at corona’n hadde vært borte fra landet vårt nå. Men nei da, den har nok kommet for å bli.

Ha en fin fin torsdag 💪

mariposa-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

16 kommentarer
    1. Ja jeg tror munnbind tilgjengelig er det lureste… og gjøre som vi har gjort… ta våre forholdsregler….

      Godt at drømmer bare er drømmer!

      Lag deg en fin torsdag 🙂

    2. Jeg hadde også noe marerittaktige drømmegreier da jeg våknet i morges. Det sitter liksom litt i fortsatt.
      Jeg har brukt munnbind hele tiden. Også da smitten var på 0. Nå er det viktigere enn noen gang. For selv om jeg kanskje er godt nok beskyttet etter 3 vaksinestikk, så vil jeg likevel ikke ha corona, selv om man får det lettere (sies det). Så sunn fornuft, munnbind og antibac står i høysetet her. Dessverre tenker ikke alle andre sånn.
      Smitten er skyhøy her i byen nå. Skikkelig skummelt synes jeg.
      Ha en herlig dag likevel ♥♥

      1. Liker IKKE å drømme drømmer som ikke er koselig, men det må vel til innimellom det også. Ja noen drømmer sitter lenge i. Tror nesten jeg skal ta det i bruk, alle skulle gjort det for det er ikke så vanskelig kun når man er på butikken.

        Ha en flott dag du også Eva ❤

    3. Jeg hadde en tid der jeg drømte OFTE om løse tenner og tannfelling. Måtte sjekke tennene mine når jeg våknet, så virkelig opplevdes det. Smitte sier du? Næh.. altså for et par måneder siden sto Bent og Erna og sa til media og hele det norske folk at alle kommer til å få covid før eller siden. Det er visst noe mange har glemt.

        1. Kan godt være, ikke mange som lever nå så da blir det jo automatisk færre slike drømmer hvis det er hva det betyr. Får gjort mye i heimen da vettu, ihvertfall de jeg vet om, eller ei venninne holdt seg på soverommet og så på Netflix.

          1. Stemmer nok ikke alltid, men det er hva jeg har hørt hele livet. Så prøve å ikke drømme om det 😊 MANGE som lever ❤ Ja man får jo det da, OMG hvis jeg måtte holdt meg så rolig lenge. Nei takk

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg