TENKER AT DET BLIR EN BRA DAG

Vi pynter vanligvis ikke så ekstremt mye til halloween hvis det ikke skal skje noe spesielt, men denne helgen er huset pyntet til festdagen i morgen. Det meste er satt opp nede, for det er der festen skal skje for jentene. Men, vi bare må ha litt her oppe også, vi har jo endel stæsj, så greit å få brukt det også. Maten skal vi servere her oppe så en gjennomgående halloweenstil er helt ok.

 

TENKER AT DET BLIR EN BRA DAG OG EN TOPP FEST!

 

Vi skal lage djevelburgere og jeg har laget marengsspøkelser i dag. Alt er på stell og det er gira festmennesker her i huset i dag. Ble nesten fristet til å holde en fest selv til neste år kanskje, en skikkelig HJEMMEFEST. Det er en grunn til at det ordet var i store bokstaver, men det er en fortelling til en annen gang.

Ellers så har jeg vaska huset i dag og skiftet på senger etter at jeg la ut dagens første innlegg. Jeg ga forresten opp for resten av dagen med det prosjektet!

Håper dere har en fin dag enten dere er på fest eller ei 👻👻👻

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg