Tester ut å skrive innlegg fra mobilen

Kjenner jeg får litt sånn panikk ved tanken på at jeg skal på hytta snart hvor jeg ikke har noe wifi, og siden jeg ikke har peiling på om jeg kan bruke mobildata på pc’en så får jeg prøve å skrive et innlegg fra mobilen. Du kan vel klare deg uten bloggen noen dager sier noen.. vel, NEI jeg kan ikke det, jeg vil faktisk ikke det.Rart med det, men jeg kjenner at jeg er litt avhengig av dette, kanskje det er fordi jeg liker det så godt♡ Og da vil jeg veldig gjerne fortsette med det, men ferie blir det for det. Bare ikke fra mine sosiale medier, de er med på ferie tiihii.I dag er det meldt varmt og godt og allerede nå er det 18 grader ute, det er så deilig. Håper det fortsetter slik en stund fremover, det hadde ikke gjort noe.. Så hva er dine planer i ferien, skal du ha hjemmeferie, eller skal du bort noen plass?

-Lene- ☀️

4 kommentarer
    1. Dette gikk jo fint 🙂 Jeg blogger både fra mobil og nettbrett. Nettbrett er tingen. Har mobildata på den. Har løst tastatur som kobles med Bluetooth. Perfekt for blogging på tur. Tar ikke for stor plass heller, og får bedre oversikt på innlegget, og hvis jeg skal kommentere på andre sine innlegg 🙂 Jeg tar aldri fri fra bloggen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg