Ti tanker på en tirsdag…

Livet

Det er så skjørt, det er en hårfin linje mellom liv og død hvis ulykken først er ute. Grunnen til at jeg har nevnt dette så mye er fordi det har skjedd så mye i det siste rundt her. Og det er skummelt, det er tragisk og det beviser at livet man har er virkelig verdt å ta vare på.

Hverdagen

Jeg føler at jeg har vært ekstremt mye borte fra mine venner i det siste og det er så leit. Gleder meg kjempe mye til jeg skal ha mitt julebord den 7 desember, da skal jeg ta igjen masse med dem og kose meg max.

Angst

Kan man noen gang bli helt kvitt en angstlidelse? Det skulle jeg likt og visst. Ja, jeg har lært meg å leve med det, men det går som i berg og dalbane, litt opp og litt ned. Men slik jeg engang hadde det, sånn er det absolutt ikke. Men jeg kjenner på det innimellom. Liker det ikke.

Bloggen/SoMe

I det siste så har jeg følt at jeg ikke helt har fått det til, jeg syns det har vært vanskelig å få ned det jeg vil. Det har bare blitt rot og tull, men jeg gir meg ikke. Instagram har jeg heller ikke vært flink med, men får skjerpe meg litt, for dette er noe jeg virkelig trives med. Som sagt, livet går litt opp og ned.

Julegaver

Jeg skulle jo være så flink i år å bli ferdig tidlig, men har jeg klart det? Neida, har ikke det vet du. På tide å sette i gang…… igjen.Julekjole

Jeg er på leit etter en kjole jeg kan ha på meg på julaften. Tenkte jeg skulle prøve å ha det klart en stund før, så jeg slipper det stresset like før. Jeg er jo så håpløs når det kommer til kjøp av klær til meg selv. Men skal finne noe, må bare slutte å være så kritisk.

Baking/tradisjoner

Det er kanskje ikke nødvendig å bake så himla mye i år, for i år er vi bare oss og har ikke barna i jula. Men så klart litt blir det sammen med dem. På lillejulaften spiser vi hvert år grøt med mandel i, det er en tradisjon jeg alltid har hatt og vil alltid ha.

Julekort

Jeg syns det er koselig å skrive og sende julekort, og det skal jeg kjøpe nå i disse dager så jeg får sendt ut i god til før jul. Det er så mye koseligere å sende det i posten enn på mail eller på facebook. Litt mer personlig på en måte.

Blondt hår

Jeg har jo farget det litt mørkere, men jeg kjenner på meg at jeg savner det litt lysere. Så jeg vurderer å få lagt inn litt lyse striper før jul. Kommer aldri til å bli helt blond igjen, men litt lysere enn det er nå er planen. Hva syns dere egentlig, burde jeg bli lysere enn bilde til høyre slik det er nå?Husvask

I morgen tidlig begynner jeg med litt dypere vask enn ellers, for nå er det julevask som må til. Gleder meg allerede til å bli ferdig. Phuuuuu.

Dette var noen tanker jeg sitter med i dag. Ønsker dere en fin tirsdag videre og takk for at du er innom meg.
gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg