Til enhver smak

Reklame | Posterstore.no

 

Endelig er det Black Friday og jeg skal være med på den gjennom et samarbeid jeg elsker å ha. Har vært så heldig å være en del av Posterstore et par år nå og jeg er like glad og fornøyd hver eneste gang det kommer pakke derfra. Jeg legger ikke ut mange reklameinnlegg, men dette er virkelig noe jeg liker godt. Har du ikke vært der inne å sett så burde du virkelig ta turen, bare se på alle disse fine plakatene. Det er Vintermotiv, julemotiv, vår, sommer, høst og ja u name it.

 

Trenger du inspirasjon til plakater som passer hverandre, så har du mulighet til å gå inn på nettsiden for å finne tips der. Du finner ferdige bildevegger og det er så mange muligheter. 

 

Denne gangen har jeg blant annet byttet ut plakatene jeg hadde inne på garderoberommet mitt. Jeg har tenkt på det lenge, men det var andre steder jeg ville fornye først, så klart med alt fra posterstore. For der inne har de virkelig alt for enhver smak og rammen de har kommer i flere farger, det er kjekt slik at det matcher motivet du velger til din vegg.

Gull, hvitt og svart er favoritt hos meg for tiden og da måtte jeg innføre disse fargene inn der. Det gjorde seg virkelig bra på den ellers så hvite veggen. Motivene inspirerer meg og ordet kjærlighet er aldri feil. 

Fra i dag og i 4 dager frem til den 30.november har jeg en rabattkode som gir deg 55 % rabatt når du skal handle plakater, det gjelder IKKE på selection eller på rammer. RABATTKODEN ER lenetårnes55 den fyller du inn når du kommer til kassen. Happy shopping og ha en fin fredag 😍

christmas-bear-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

4 kommentarer
    1. Du er flink med hjem dekorering. Bytte bilder…ja det er en ide for jeg har ikke mer plass på veggene hjemme. Min mann elsker å kjøpe malerier:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg