Til slutt blir alt bra!

Denne uken her og neste er så hektisk at jeg vet ikke om jeg i det hele tatt får skrevet noe som helst mer enn dette, det gjenstår å se. Det plager meg og stresser meg samtidig og det gjør ting litt ekstra slitsomt. Men sånn er det og jeg vet jeg kommer sterkere tilbake (ikke glem meg så lenge da). Humøret er for tiden ganske så kjørt, grunnen til det skal jeg komme tilbake til når ting har ordnet seg. For jeg MÅ bare tenke at problemet som har oppstått ordner seg. Vi driver og ferdigstiller slottet vårt om dagen og det SKAL bli bra. 

 

Daniel, min sønn fylte 28 år den 23. april og vi hadde en superkoselig feiring av han. Jeg er så stolt av den mannen han har blitt og mammahjerte smelter hver dag. Han er den fineste jeg vet om

Rune som er min partner in all crimes har i dag bursdag og blir 43 år (unge gutten). Vi har hatt en liten feiring nå på morgenen med gaver og gratulasjoner og det var hyggelig, barna laget frokost til han og han fikk endelig et par nye Hoka sko. Så det er en fornøyd mann her i huset.

Takk for at DERE 2 er de dere er og dere er noen av de viktigste i mitt liv ❤🥳

 

Nå skal jeg vekke min optimisme som fortsatt er i dvale, få den på plass der den skal være og sette dagen i gang. Vi blogges når vi blogges. Kommer tilbake med nytt friskt mot og et MYE bedre humør. Til slutt blir alt bra. Ta vare på dere selv.

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

24 kommentarer

Siste innlegg