Tilbake om en uke

Herlighet sier jeg bare, i dag nyter jeg dagen sånn sett bort ifra at vinduene IGJEN bør vaskes. Kommer en tid for alt tenker jeg og tiden for vindusvask er IKKE i dag. Gleder meg så til at solen gir meg litt farge igjen, det blir bra. I dag var jeg hos hudlegen og fikk noen mulige årsaker til utslett, men for å vite sikkert så ble det tatt en del prøver. Hun mente sikkert at det ikke var noe farlig, men at det kunne være både cov!drelatert eller en hårsekkbetennelse bl.annet. Vet a søren jeg, får nok bare vente å høre.

 

Jeg skal tilbake om en uke så da får jeg nok vite mer, så i en uke nå så må jeg dusje hver dag med en spesiell såpesak og smøre meg med noe vanngreier. Så får vi håpe det blir en slutt på dette tullet.

 

Jeg har fått psoriasis under mine bein som nå er under behandling med noe. Så nå er begge ben tapet og den skal stå på i en uke i første omgang. MØE greier altså! Ellers så har jeg endelig fått kjøpt litt bokser til kjøleskapet, så nå skal det sorteres og ordnes inni der. DA blir gjengen fornøyd når de lett finner det de måtte ønske, jeg må jo være enig i at det blir godt for meg også. Har snakka om det før at jeg hadde lyst til å gjøre det, men har det skjedd før nå, NEI! Bedre sent enn aldri, ikke sant?

Håper dere har hatt en fin dag alle sammen❤

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

8 kommentarer
    1. Nå ga du meg et tips… Kanskje jeg også burde få henvisning til hudlege… For nesa mi. Synes stadig det kjennes ut som det kravler små dyr under huden etter at jeg fikk herpes på nesa etter et sommerfuglparkbesøk i sommer. Mulig jeg må amputere!

        1. Mulig jeg er litt drama queen, men innimellom har jeg faktisk tenkt tanken… Kom plutselig på at jeg har en krem liggende som jeg prøver nå. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg