Ting faller på plass

Og igjen har jeg blitt en kaffedrikker, vel og merke med en dæsj av skummet melk i. Cappucino iskaffe er kastet på dør og max en gang om dagen drikker jeg en mocha iskaffe uten sukker. Kunne jo ikke fortsette med flere bokser iskaffe hver dag så det var på tide å slutte med det. Det har gått overraskende bra og det hadde jeg virkelig ikke trodd at det skulle gjøre. Kaffe smaker jo virkelig ikke så verst så det gjorde alt mye lettere. Man kan hvis man vil og så lenge motivasjonen er på plass så er det ikke så vanskelig likevel. Som med kaffe så blir man jo avhengig av denne iskaffen da. Iskaffe med sukker er historie for min del!

 

I dag øser regnet ned ute, Rune er igang med å sette inn dør til vaskerommet. Vi har ikke hatt dør der på mange år så nå var det på tide. Ting faller på plass litt etter litt her i huset! Man kan jo ikke gjøre alt på engang heller, da har vi jo plutselig ikke noe mer å gjøre og da kan det fort bli “kjedelig”.

 

Jeg så i garasjen i går at vi har rundstokker liggende og da må jeg si jeg ble fristet til å lage et sidebord. Dere har sikkert sett slike bord (litt trendy for tiden). Limer på splittet rundstokker på et støperør og lager til bordplate. Fres har vi, så bordplata kan få litt myke kanter. Hmmm, kanskje det hadde vært mulig å laget et spisebord på den måten også. Det må jo ikke være rundstokk, men annet materiale kan jo brukes for finish. Jeg tenker at det går med litt planlegging, kanskje. Jeg vet at vi har endel materiale liggende, så vi får se. Det er ihvertfall så gøy å være kreativ å lage egne ting man kan være stolt av.

Men, jeg tror jeg starter med å rydde i kjøkkenskuffer jeg, der er det kaos. Ha en fin dag alle 🤗

mariposa-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

 

5 kommentarer
    1. For meg må kaffen være svart uten noen tilsetning, i alle fall om morgenen. Kan nok ta en latte innimellom, men ikke for ofte 😉 Det bordet hørtes veldig spennende ut, og hvis prosjektet settes i gang håper jeg du deler det 😊

    2. Kjøkkenskuffer, og spesielt matskuffer, må ha jevnlig ryddeaksjoner, ja 😀 Høres spennende ut med bordprosjektet 😉 Jeg skåler med te og håper kvelden din er fin 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg