Ting som gjør meg glad fra A-Å

Å bli inspirert av andre er utrolig hyggelig, å inspirere andre er enda hyggeligere. I går skrev jeg en liste fra A-Å med ting som kan irritere meg og i dag skal jeg skrive ting som gjør meg glad. Det gjorde nemlig Frodith i går og glede smitter. Det er slike innlegg jeg liker aller best for det finnes MYE mer jeg blir glad for enn irritert over.

 

Anerkjennelse: Å gi uttrykk for at det en annen gjør er flott, å kunne fortelle en annen at det DU gjør blir lagt merke til.

Bidra: Å ha muligheten til å hjelpe til enten det er for noen i familie eller vennekrets, eller vilt fremmede som trenger en hjelpende hånd.

Chille: En kveld sammen med mine med spill og kos eller en fin familiefilm.

DU: Du som tar deg tid til å komme innom min blogg å lese det jeg skriver. Det gjør meg veldig glad.

Evner: At jeg har mine ting som jeg er god på og tør å si høyt at jeg ER god på.

Familie: Man har alltid noen som er der for meg om jeg trenger det og motsatt.

Glede: Det å føle glede gjør meg i hvert fall glad.

Huset: Noen ganger tar jeg meg selv i å se meg rundt, se alt vi har gjort og fått til her hjemme. Vi er heldige!

Inspirasjon: Enten jeg får det eller gir det.

Jul: Jeg elsker julen og alt det gode den fører med seg.

Kjærlighet: Å føle seg elsket hver eneste dag.

Livet: Gjør ikke selve livet meg glad, så gjør ingenting meg glad.

Minner: Når det dukker opp minner på facebook, det tar meg rett tilbake til den dagen/reisen/opplevelsen.

Naboer: Gode naboer.

Orden: Når jeg vet hvor jeg har tingene mine.

Plattform: At det finnes plattformer som blogg.no og at jeg kan skrive bloggen min her.

Q-tips: Alltid kjekt å ha til mye.

Respekt: Når man kan gi og få.

Sommer: Uansett vær så elsker jeg sommeren.

Tilgivelse: Alle kan vi gjøre feil i livet.

Uavhengighet: Når man klarer ting alene.

Venner: Mine venner både på blogg, instagram og helt klart mine venninner.

Wienerbrød: Det smaker jo bare nydelig. Beste bakst som finnes av slike varer på cafe.

X-files: Serier som dette elsker jeg.

Yatzy: Hele familien liker det og det er en koselig ting å gjøre sammen.

Zero: Pepsi max har zero sukker.

Ærlighet: Yes!

Ønsker: Når man får noen man har ønsket seg lenge eller har mulighet til å gi bort noe noen har ønsket seg.

År: Og være så heldig å få oppleve år etter år.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

8 kommentarer

Siste innlegg