Ting som har forandret seg ved meg etter at jeg begynte å blogge.

Etter at jeg satte i gang med bloggingen for 8 måneder siden så har det skjedd forandringer hos meg, mest i tankegangen min, men også litt ved væremåten min. Noen positive og noen negative og noen midt imellom. Tenkte jeg skulle dele noen av de..

Utfordringer: Jeg tør å utfordre meg selv litt mer, gjør ting på dager jeg kanskje ikke har lyst, men så passer det bra til et blogg innlegg så da gjør jeg det likevel, vinn vinn situasjon for meg og mine.

Komfortsonen min: Jeg tør oftere tre ut av den, og er interessert i å jobbe med mine issues for å tørre enda mer.

Ta bilder: Jeg mistet litt gleden ved å ta bilder i en periode og solgte kamera mitt, nå er kamera igjen min nye beste venn og er med meg OVERALT… glede! Og jeg har aldri tatt så mye bilder av meg selv noengang som nå, og denne gangen er det ikke bare himmel og hav jeg knipser, men en kul kjekspakke kan nå være interessant.. Åpenhet: Jeg har åpnet meg på en måte jeg aldri før har gjort, og det er en ting jeg trives veldig godt med. Og jeg tør å vise den jeg er på godt å vondt, og det ser jeg på som en veldig positiv ting når man faktisk er en blogger. Og jeg har enda mer på lager.

Kreativitet: Jeg får brukt hjernen min på en måte som øker min kreativitet, noe jeg elsker. Tenke ord, bilder og sammensetning er en ting som passer meg perfekt, og jeg digger det. Noterer til og med ting ned 🤞Meg selv: Jeg har aldri vært så kritisk til meg selv som jeg var en periode en stund etter at jeg startet, noen ganger hadde jeg lyst å unnskylde en feil på bildene mine eller ikke legge ut bilder av meg selv i det hele tatt. Men i bunn og grunn ville jeg jo ha en ærlig blogg, så akkurat det har jeg faktisk skjerpet meg på og det begynner å bli mye bedre.🙏 Jeg liker selv de bloggene der man ikke tar seg selv så høytidelig bestandig.

Selve bloggingen: Jeg SKAL blogge uansett hvor jeg er eller hva jeg gjør. Ingen kan si til meg at jeg skal legge den bort og vente til i morgen liksom. Nei, jeg tenker blogg hele dagen. Kunne kanskje skrevet, lagt ut innlegg og glemt bloggen noen timer, men den er konstant i mitt hodet og det kan være litt slitsomt. Jeg har aldri ferie fra dette, men det kan gjøres noe med hvis jeg bestemmer meg for det.

Hverdagen: Mat o.l må legges opp på en ny måte på tallerken, jeg må ta bilder før vi spiser (dette skjer ikke hver dag, men). Tar gjerne saus på maten ETTER at bilde er tatt. På butikker ser jeg etter tilbehør til bilder, og ikke det jeg skal tiihiii. Alt i alt så er jeg veldig fornøyd med alt blogging har gjort med meg og gitt meg. Og Rune støtter meg fullt ut noe som gjør alt litt lettere også. Pluss at jeg snakker med mange nye mennesker, lærer nye å kjenne og har det stort sett veldig bra i mitt blogger liv ❤ loving it..

-Lene- 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg