Ting som irriterer meg fra A-Å

Oi dette kan bli utfordrende, men jeg er i et utfordrende humør så da skal jeg se om jeg får til dette. Må nok gå litt dypt inn i tanken for å finne så mange ting som irriterer meg, men jeg klarer det nok. Det er mye av dette som ikke irriterer meg til daglig, men dere skjønner poenget.

 

Allergi: Altså dette skulle ikke vært et tema i noen sitt liv, bare irriterende rett og slett.

Bingo: Bingo kan være gøy det, men vinner aldri så da er bingo bare blæh. Går ikke dit lenger (var ikke en gjenganger, men)

Corona: Altså, ikke så mye annet å si om det enn at det er rett og slett en irriterende pandemi.

Dramatikk: Noen skal lage drama ut av ingenting, hva er vitsen.

Ettervekst: Når negler er vokst ut, når håret har vokst ut osv.

Fluer: Fluer må gjerne leve et godt og langt liv, men ikke overalt på kjøkkenet og der jeg befinner meg evt.

Glemskhet: Når jeg glemmer viktige ting jeg SKULLE husket.

Hyling: Hyling fra vannet på stranda uten at det er nødvendig og man ikke trenger hjelp.

Iskrembil appen: Jeg har Diplomis appen som skal fortelle meg når isbilen skal komme til vårt område. Meldingen får jeg dagen etter at den har vært her!

Juging: Løgner er irriterende!

Knirking: Når dører eller lignende knirker.

Lus: Når lus rammer skolen, da har jeg lyst til å legge meg i frysa.

Mord: Ikke bare irriterer mord meg, men at mange faktisk tror at det å myrde noen løser problemer.

Narkotika: Altså, hvorfor finnes dette i det hele tatt på markedet?

Omgangssyke: ÆSJ!

Promping: Greit å prompe altså, men kanskje begrense seg i visse tilfeller.

Q: Bokstaven kan ikke brukes til et fornuftig ord.

Ringetoner: Gud så mange irriterende ringetoner rundt omkring.

Statisk elektrisitet: Når klærne er statiske, altså fy søren.

Tøffinger: Når noen tøffer seg for andre på andres bekostning.

Urettferdighet: Finnes det noe som er mer irriterende enn urettferdig behandling.

Villkatten: Har du spilt villkatten før? Hvis du vil bli irritert burde du prøve det.

Walking dead: Lydene fra denne serien som jomer over anlegget her HVER dag er IRRITERENDE.

X: Irriterende.

Yr: Når det regner, men det er liksom ikke regn.

Zero: Når det er salg på Cola Zero, men ikke på pepsi max.

Ærlighet: Greit å være ærlig så klart, men når man skal være ærlig ang andres ting uten at motparten har bedt om det så er det irriterende.

Ørefik: Når foreldre gir barna sine en ørefik fordi de fortjente det, INGEN fortjener det.

Åkere: Når de gjødsler åkerne på varme sommerdager. Skjønner at det må til, men hvor irriterende er det ikke å lukke opp verandadøren og det stinker dritt.

Ha en nydelig lørdag ❤☀

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

12 kommentarer
    1. Ja, her var det massevis å bli irritert av. Tror ikke jeg blir så lett irritert. Bare hvis jeg er et spesielt humør. Men kanskje GLAD fra a til å går an også 😀

      1. Blir faktisk ikke lett irritert jeg heller, men hvis man går i dybden så fant jeg noe ♥️ Det er nok et MYE enklere innlegg med å skrive ting som gjør meg glad fra a-å 🙂🙂

    2. Jeg kan gjerne ta to-tre spill på bingo, finner det avslappende, blir ikke mer enn det, for da blir jeg trøtt og jeg har Osas-diagnose. Corona med en lite skive lime eller to synes jeg er veldig godt. Narkotika er bra for smerter, angst, stær, MS, hiv, kreft, fibromyalgi.. listen er lang. Jeg ville heller skrevet ‘narkotikamisbruk’ for i bunn og grunn er narkotika bra. Forestill deg at du må gjennom en operasjon uten 😳 Queens & Queers, kan være irriterende, men mest morsomme 😜 Håper ikke jeg var irriterende nå 🌹

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg