Tør jeg??

Jeg kjenner at jeg våkner til, gløtter litt på øya og kjenner etter på baksiden av øyelokka om dette er altfor tidlig eller om jeg bare burde stenge øya igjen på nytt. Jeg hører det blåser som fy ute, og regnet pisker mot vinduet og med en strek av åpning på øynene ser jeg mot vinduet, ikke et lite glimt av lys. Det er for tidlig, snur meg rundt og tenker, sov mer!!Søndag, den dagen i uka hvor det er utrolig godt å sove lenge. Søndag er dagen derpå om man har vært hjemme eller ute. Føles det som ihvertfall.. vi var hjemme.. hehe. Lørdag er lørdag, da SKAL vi være lenge oppe her i huset, DET ER LØRDAG!!! (Rune’s ord)

Sovner igjen heldigvis, og neste gang jeg våkner kjenner jeg på øynene at nå kan jeg stå opp, phuuu heldigvis klarte jeg å sovne igjen. Lister meg ut fra soverommet så R kan sove lenger (sovehjerte av gull), kommer ut i stua, ser ut av vinduene. DET er ikke blitt helt lyst! WHAT??? Tør jeg å se på klokka. 😨🤞

Går inn på kjøkkenet, ser på klokka på veggen… 06.24!!!!!! Neeeeeeei, for svarte, det var skikkelig nedtur. Jeg som var så stolt av å ha sovet lenge trodde jeg. Vel, da var det bare å slenge på kaffen og ta det med et smil.🤪

Ha en knall søndag, og håper DU har fått sove ut 🙏

-Lene-

2 kommentarer
    1. Den nedturen å stå opp for tidlig når man har muligheten til å sove lenger! Du får ta deg en lur midt på dagen 🙂 Ha en fin søndag i ruskeværet. Her jeg bor snør vi ned!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg