Treg eller fornuftig?

Er jeg hun trege som ikke lenger er med på fest hele tiden, eller er jeg den fornuftige som heller sparer de pengene og slapper av i helgene? Vel, det er vanskelig å si, jeg husker i den tiden da jeg festet hver helg. Jeg syns vennene mine var trege som ikke ble med hver gang hehe. Selv om at jeg forsto jo egentlig godt deres prioriteringer. Og forstår dem ENDA bedre nå når jeg selv prioriterer annerledes. Det finnes jo en mellomting på alt og jeg skal innrømme at jeg veldig ofte sier nei til fest. Jeg er heller ikke slik at jeg kan ha det like gøy uten alkohol, men sannheten er at jeg har det IKKE like gøy uten. Koselig er en ting, men gøy en annen. I dag er det igjen et spørsmål om ja eller nei. Skal, skal ikke… hmmmmmm…… Skal jeg hive meg rundt å bli med ut en tur eller skal jeg ikke..

Først og fremst en svipptur til byen, så får vi se hva dagen bringer. Ha en strålende dag

-Lene- 🌹

 

4 kommentarer
    1. Jeg er en SKIKKELIG treging. Er aldri på fest. Liker meg best på dagtid. Men av og til går jeg på konsert eller noe. Men drikker ikke. Gidder ikke lenger. Jeg synes IKKE det er så veldig gøy. Drakk ofte da jeg var yngre. Ble drittlei egentlig.. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg