Trim for eldre!

Middagen som i dag var laks er inntatt og det har blitt mørkt ute, altså det er litt vel tidlig for min del men sånn er det. Fargene er insane, men jeg skal ikke legge ut bilde av det i dag også. Jeg har gått en lang tur sammen med Sheriff’sen i dag og det var så deilig, jeg går ut uansett hvor lite lyst jeg har fordi jeg tenker på hvor godt det er når jeg faktisk kommer hjem igjen. Og ikke bare det, det er såå godt å bevege seg litt hver eneste dag. Det gjør noe med energien, det gjør noe med hodet og det gjør noe med formen. Så det er jo bare rett og slett en vinn vinn situasjon må jeg si!  

 

Personlig mosjonerer jeg ikke for å bli yngre, men for å bli eldre

 

Jeg skulle egentlig starte å trene på studio, men med SÅ mye smitte som det er her i Larvik for tiden så drøyer jeg faktisk den. Det er en tid for alt liksom og jeg kan om jeg vil trene hjemme. Jeg vil jo, men syns det er vanskelig å finne øvelser jeg trives med, men jeg får kikke litt på youtube så finner jeg nok noe. Manualer har jeg jo liggende pent i kofferten sin, kanskje på tide å ta dem frem. Det kan jo hende at trim for eldre går i reprise en eller annen plass? “Bedre og bedre dag for dag”, jeg husker dette gikk på tv og jeg kan vel også huske at jeg hermet etter dem en eller annen gang når jeg var liten.  

Trener du? 

 luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

12 kommentarer
    1. Hi-hi, meldte meg på «husmortrim» engang, og tenkte det ville være grei start. Aldri vært så utkjast 😂.

      Men ikke’no trening her, bare fokus på bevegelse 👍😊. Masse å gjøre hjemme, du må bare finne det som funker for deg. Lykke til ❣️

      1. Hehe, husmortrim er trim det også 😊 Ja jeg skal kikke litt å se om jeg finner noe som passer meg 🥰

        Bevegelse er jo det som er viktig og hvilken måte man gjør det på er jo individuelt 💪

        Takk for det 🤗

    2. Jeg trente med Funkigine på YouTube, og syntes det var topp. Hun har mange forskjellige trimvideoer, så du finner noe som passer for deg. 🙂 Trim for eldre var kjekt å trimme etter syntes unga mine 😄❤

    3. Yepp..har trent styrke (powerlift) i flere år.. Det vil si, akkurat nå har jeg hatt en dauperiode siden seinhøstes/tidlig vinter, hovedsakelig fordi jeg tråkka over og ødela foten.. (trudde seriøst den var knekt) Men nå begynner den å komme tilbake til normalen – så da er det full fart igjen =)

        1. Powerlift er rett og slett å løfte vekter – da hovedsakelig benkpress (bench), markløft (deadlift) og knebøy (squat) (sånn med stang + vekter på skuldrene)
          Ja da ødelegger man jo bare mer enn man oppnår =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg