Trodde ikke det skulle bli en issue…

Hver eneste gang jeg tar bilder så er det en eller annen øyevipp som ligger og slenger. Men jeg det ikke i speilet når jeg sjekker selv om at jeg så det på kamera og jeg leiter å leiter. Men den øyevippen får bare være der da, det finnes større problemer her i verden enn det for å si det sånn. Som for eksempel lys, jeg merker at jeg er avhengig av godt lys når jeg skal knipse. Men det er mørkt før jeg får tenkt meg om.

Jeg tror jeg må kjøpe meg en ringlight, så kan egentlig sola bare gå ned når den ønsker det. For da har jeg min egen lille sol. Men jeg rakk å slenge på meg litt sminke og knipse et par bilder og det er jo ikke dårlig. Lyset fra utsiden eller bilder jeg tar ute blir jo best, da er liksom lyset riktig. For litt over 1 år siden trodde jeg aldri at det skulle bli en issue, men det har det jammen meg blitt.

Før så var det ikke akkurat jeg som sto i fokus på mine bilder, da var det alt annet. Vel, ikke at jeg står i fokus, men når jeg har en blogg så må jeg jo ha litt bilder av meg selv innimellom også. Det er i hvert fall viktig for meg når jeg leser andres blogger at jeg vet hvem som eier den. Så sånn er det med den saken.

Ha en fin fin kveld.  
shit-happens-font
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

4 kommentarer
    1. Synes du har mange fine bilder av deg selv jeg 🙂 Dette var veldig fint, kanskje fordi du ikke lener hodet mot din høyre skulder. vet ikke om du har tenkt over det, men det var veldig hyggelig å se hele det pene fjeset ditt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg