Tror jeg bryr meg litt likevel..

“Jeg driter i hva folk syns om meg og om hva jeg gjør og hvordan jeg gjør det. Jeg bryr meg ikke hvis folk syns jakka mi, buksa mi, sokkene mine ikke er fine nok, om håret og sminken er feil eller parfymen ikke er god. Om jeg har lagt på meg 1 kilo eller 9. Hvis jeg trenger din mening så spør jeg og DA kan du svare ærlig”

Hvis jeg syns at det jeg har på meg eller lignende er fint så er jo det det viktigste, for det er jo faktisk jeg som skal gå med det. Er håret mitt i en ball eller sminken er fra i går, og jeg velger det, så er det mitt valg. Om jeg har lagt på meg så er jeg mest sannsynlig klar over det selv.. Men… Det er lett å si at jeg driter i hva andre sier eller tenker om meg, men driter jeg i det? Nei jeg tror ikke det, folk generelt er flinke til å kommentere det negative og ikke det positive. Ekke det litt bak mål egentlig? Jeg syns vi mennesker må bli flinkere til å kommentere det positive eller ikke kommentere i det hele tatt. Ingen fortjener å få “slengt i fleisen” hva andre syns er “galt”. Men det er nettopp det veldig mange er flinke til å få frem.. Stop It 🙏

Ha en nydelig dag

-Lene-🌷

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg