TUSEN TAKK

Det var et veldig hyggelig kort jeg fikk på den siste dagen dette året og selv om at det ikke ble gevinst på flaxloddet, så føler jeg at jeg har vunnet likevel. For noen fine, rørende ord du skriver Roger, det satte jeg enorm stor pris på. TUSEN TAKK og du, for en pen håndskrift du har. 

 

Nå er vi klare for å kose oss  med god mat og hyggelig selskap. Egentlig så blir det bare stille og rolig, men det er akkurat det som er meningen. Jeg ønsker dere alle en fin kveld og kos dere massevis så snakkes vi i 2022. Måtte alle dine problemer vare like lenge som dine nyttårsforsetter og du vet hva jeg mener om dem.

Klem fra

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg