Typisk det

Her i huset gjesper vi om hverandre og tårene triller på oss begge. Herlighet, det tar på å stå opp klokka 05 så bare fordi det er fredag har vi blitt enige om å holde oss oppe til 23. Vet ikke helt hvorfor, men det er bare en sånn greie at man kan det i helgene uansett hvor trøtt man er. Har du det sånn også? Men jeg er sikker på at i hvert vårt hode så tenker vi stort sett bare på senga og en god natt’s søvn. Jeg gjør det ihvertfall!

 

Jeg ønsker deg en natt med mange gode drømmer

 

Dagen i dag har vært en fin dag, jeg har fått vaska litt, både støv og klær. (Shit, må ta vaska!) Glemmer alltid den aller siste til like før jeg skal i seng. Typisk det, men sure klær vil jeg IKKE ha, det er helt sikkert. Men det er et skikkelig tiltak å få gjort nå, for det har jeg absolutt ikke lyst til. Må man så må man. Jeg laget tacopizza til fredagsmiddag så det koste vi oss med tidligere på kvelden. Jeg håper dagen din har vært fin også og at du får en god natt 🙏

mariposa-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

6 kommentarer
    1. Jeg slukner i 21.30-tida, nesten uansett dag 😀 Og våken kl 5 ja, av meg selv. Må tisse, og da er det gjort. Er våken som en hakkespett med en gang… Jeg skal på kafe i dag, og kanskje titte litt på julegaver. Litt sånn forsiktig. 😉

      1. Deilig å ha rutine, det kjenner jeg den siste uka da jeg har lagt meg før midnatt hver dag 😊 Men å stå opp klokka 05 spesielt hvis man blir vekt av noe er tidlig 😴

        Cafe er koselig og jeg må nok begynne å se på julegaver jeg også 🎅🏻 Håper du har det bra og jeg ønsker deg en fin lørdag ♥️

    2. Gjeeeesp og jeg våknet rundt 05 i dag men klarte heldigvis å sovne igjen og klokka plasserte 07.30 😀 !!

      Lag deg en god lørdag!
      Og det soverommet forresten…. åh så herlig skapplass du har!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg