TYPISK meg og ikke være klar

Vi har planlagt et par dager nå at vi skal se på filmen Fallet på netflix, vi har ikke kommet så langt enda for å si det sånn. Jeg skal nemlig være ferdig med å skrive når han kommer hjem fra jobb, men neida, jeg er aldri det. Når han ringer og sier at han er på vei hjem, så setter jeg i gang. Ellers på dagen har jeg holdt på med andre ting og dermed utsatt dette. TYPISK meg og ikke være klar når jeg skal være klar. 

 

Dagen har gått til å skifte på senga, vaske sengetøy, legge på rent, dusje, ansiktsmaske, lage middag og holde fyr i ovnen. Det kan ta sin tid det altså også må jeg innrømme at jeg ble sittende å se på turnskandalen i Usa, en dokumentar på netflix. Det snør som bare det ute i dag så jeg har kun vært på butikken og hentet ved ellers har jeg holdt meg innendørs. 

 

Det fristet ikke å gå ut på tur i dag, men jeg var på “langtur” i går så da fant jeg ut at det ikke var krise å hoppe over det i dag. Det kjæm ein ny dag i morgo hvor solen skal skinne så da satser jeg på en tur da. Jeg har rundet 5000 skritt i dag så jeg har ikke akkurat bare sitti på rævva kan man si. Det klarer jeg ikke gjøre en hel dag, da blir jeg litt rar i hodet, men nå skal jeg ta ut vaska og snurre film. 

 Håper dagen har vært fin for deg og jeg ønsker deg en strålende kveld  🥰

 luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

15 kommentarer
    1. Høres ut som en produktiv og fin dag.
      Her hadde vi finværet i dag, og i morra er det meldt regn, så da blir det mer innevær igjen ☺️
      Ha en fin kveld. Klem ❤

    2. Var det en bra film? Er det den kortfilmen om to klatrere…?
      Du fikk gjort litt forskjellig, og en ansiktsmakse også 😀

      Lag deg en fin onsdag !
      Her øser regnet på tvers i vinden 🙂

    3. Du har da fått gjort litt, og sikkert gått noen skritt når du har ordnet opp hjemme.
      Jeg så den turnskandalen da den gikk på SVT1 en gang, om det er den der treneren forgrep seg på jentene han hadde ansvaret for. Noe som dessverre fikk holde på i flere år.

      Selv må jeg få satt i gang å se alle sesongene av Outlander på Viaplay, for 6 eller 7 mars kommer endelig den nye sesongen.

      1. Ja stemmer, det er jo helt absurd at det fikk pågå så lenge, æsj a meg!

        Det blir noen skritt her hjemme, det er sikkert og visst. Jeg ligger ikke på latsiden selv om at jeg er hjemme, alltid noe å gjøre.❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg