Uff sier jeg bare, det er tragisk!

Dagen i dag har vært fylt med litt av hvert, jeg startet dagen med å få ryddet i 5 av skuffene i garderoben. Da er jeg ihvertfall i gang med det selv om at jeg ikke fullførte i dag. Jeg har ikke dårlig tid, og tenker at det er en pusleoppgave som jeg kan gjøre nå og da. Ute har jeg ryddet vekk litt sommerstæsj og bare det er godt. Mest av alt så har jeg gjort litt her og gjort litt der i hele dag, ingenting konkret, men litt av hvert. Jeg var ihvertfall glad for at jeg var igang. Men så scrollet jeg litt på nettet.

 

Internet er en ting jeg bruker daglig som de fleste andre av oss, det er hyggelig å se oppdateringer fra andre. Koselig å lese litt innlegg og kikke litt på både tiktok, facebook og instagram. I løpet av mine år som flittig bruker av sosiale medier så har jeg sett en og annen grotesk video. Folk poster mye rart, og i noen tilfeller er det faktisk ganske så ille. Men aldri har jeg hørt om noe så forferdelig som det som har florert på sosiale medier i dag. Nettopp idag så kom jeg over denne videoen som går viralt av en mann som tar sitt liv på livesending på facebook.

 

Jeg tenker på alle de unge menneskene som er på tiktok, i dag er det mange som har fått sett noe de sent vil glemme. Det fortjener ingen og at det blir repostet om og om igjen er helt sykt.

 

Videoen har blitt delt veldig mange steder og spesielt mye på tiktok. (det var der den poppet opp for meg). HELDIGVIS så hadde jeg allerede hørt om den og var klar over innholdet og scrollet forbi (rapporterte så klart brukeren som hadde repostet). Det er ikke greit å gjøre! Alle plattformer jobber på spreng for å få stoppet den så det er ikke ok å gjøre, det er ikke noen som har interesse av å se den vil jeg tro. Men hvis du har barn som har tiktok eller ikke vil oppleve å se den selv så pass godt på, dette er en video som INGEN vil se.

Uff sier jeg bare, det er tragisk!

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg