Ufrivillig lys show utenfor vinduet

Jeg vil kanskje ikke si at vårt lys show ser helt slik ut, men jammen meg har vi samme fargene. Hver kveld når mørket faller så begynner det i bassenget vårt. Vi har slikt undervannslys som har 17 lys show og masse forskjellige farger. Nå har fjernkontrollen sluttet å virke og den sluttet ikke å virke på en farge, men på mange farger.

 

MANGLER BARE MUSIKKEN SÅ ER DET SOM Å VÆRE PÅ DISCOTEK.

 

Jeg syns det er litt flaut at det blinker å lyser hver eneste kveld, men ikke så flaut at jeg slår det av. Det er jo så koselig med lys. Men gjerne med en fast hvit farge, så i dag fikk vi kjøpt en ny kontroll. Phuu, da fikk vi fikset det før pinse, men neida. Når vi kom hjem så virket nemlig ikke den heller og vi får ikke byttet den før tirsdag.

Litt lys har kanskje aldri skadet noen, så det får vel bare være all verdens farger som lyser opp utenfor. Kunne vært verre!

Ha en god natt 😘

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg