Uken som gikk…

Akkurat nå

Jeg sovnet på sofaen og sovnet en halvtime, det trengtes virkelig selv om at det var i seneste laget. Tar på å være seint oppe, men det hjalp med en liten powernap.

Ukens tanke

At det er så mange mennesker som har det vondt uten at man vet det. Det er så sørgelig at det er slik, men man kan jo ikke vite hva som foregår i tankene hos alle og enhver.

Ukens favorittdag

24.desember, elsker julaften og det den bringer med seg at gleder, smil og forventninger.

Ukens mest leste innlegg

Det var et kort, men trist budskap i det innlegget som ble mest lest…..Dette

Ukens irritasjon

Folks kommentarer ang ganske alvorlige nyheter som det ovenfor feks. Jeg skjønner virkelig ikke hva som skjer oppi hue på enkelte mennesker.

Ukens opptur

Det snødde litt i går, så jeg fikk den julefølelsen som skal være i julen et lite øyeblikk. Det var en av mine oppturer.

Ukens nedtur

Det var faktisk i dag.. Jeg gledet meg så til å se lille snuppa, men hun var hjemme sammen med mamma’n sin som er syk. Da ble jeg litt lei meg, men så lenge matstasjonen hennes er hjemme, så må hun være hjemme også. Håper hun blir frisk fort.

Ukens innrømmelse

Jeg gruer meg litt til å legge om matvanene om noen dager. Det er ikke bare lett, men det skal gjøres for oss alle i familien…Ukens anbefaling

Smil og hver glad, da har man det så mye bedre i hjerte sitt. Ikke noe er så galt at det ikke er godt for noe.

Ukens generelle tips

Gi din kjæreste et kyss i ny og ne, ikke bare god natt og hadet kyss.

Ha en fin kveld videre og en god natt.
lovely-valentine-uloel-design-font
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg