Uken som gikk..

Ukene flyr og det er ikke hver uke jeg skriver disse uken som gikk innleggene, men jeg liker dem så da kjører vi.

Akkurat nå

Nå har vi planlagt litt skole her hjemme i morgen, så det skal bli gøy å være lærer. Tenker det heller blir jeg som lærer en ting eller to. Ellers så slapper vi av, styrer med vårt og slik går no dagan.

Ukens tanke

Vel, det sier seg kanskje selv så jeg hopper over hovedtanken og går på neste tanke. Jeg lurer på om jeg skal kjøpe litt maling, og male litt småtteri. Greit å få gjort slike ting om dagen, småpirk som jeg egentlig ikke har hatt lyst til å gjøre på lenge.

Ukens favorittdag

Det er tirsdag, for da går 90 days fiance. Jeg digger disse programmene og gleder meg til disse dagene.

Ukens irritasjon

Det eneste som virkelig har irritert meg denne uken er at jeg rett å slett har glemt å se på farmen kjendis. Og er det ikke verre enn det så er det jo greit på en måte.

Ukens nedtur

Helt klart at jeg fant det litt vanskelig å tenke klart når jeg skulle skrive innlegg, jeg syns det har vært vanskelig å tenke i andre baner enn ja dere vet. Men nå prøver jeg å være ferdig med den slags.

Ukens opptur

Billige appelsiner, elsker appelsiner!

Ukens innrømmelse

Endelig start med paradise hotel. Ja, jeg er litt reality junkie, sånn er det bare. Vokser ikke fra det heller, så da får jeg bare fortsette med min guilty pleasure da.

Ukens anbefaling

Ta vare på deg selv ❤

Ukens generelle tips

Gjør det beste ut av dagene om de skal foregå hjemme.

Ha en fin kveld 😘

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg