Uken som gikk

🌧 Akkurat nå

I dag regner det ute og er egentlig skikkelig kjedelig vær. Radioen står på og jeg baker litt, Rune nyter ferien på sofaen med serier og Sheriff har ikke dukket opp fra under pleddet sitt enda.

💭Ukens tanke

Denne uken hovedtanken gått i ting jeg ikke vil/kan dele, men jeg har også tenkt mye på økningen av viruset. Kan ikke si at det kommer som noe sjokk at dette kom til å skje. Synd! Tenker også på alle de menneskene som har blitt rammet av eksplosjonen i Beirut, stakkars folk.

🥰Ukens favorittdag

Det var i går, da hadde vi en fin dag på alle mulige måter.

🤦‍♀️Ukens irritasjon

Jeg har irritert meg, men ikke gjort no’ med det. Men jeg skulle jo både malt og fikset garderoben nede, men så langt har jeg ikke kommet og har nå bestemt meg for at det blir et høstprosjekt. Alt MÅ ikke gjøres på sommeren.😜Ukens opptur

Mange nye følgere på siden min, og dermed flere lesere. Det er så hyggelig og gir meg enda mer energi til å skrive hver eneste dag.

😔Ukens nedtur

Helt klart nyheten om at en ildsjel i byen vår måtte gi tapt for kreften etter å ha kjempet i mange mange år. Hvil i fred Jarle ❤

👍Ukens anbefaling/fremsnakk

Speiltvillingene, Stine Skoli Ommedal. Denne jenta følger jeg på sosiale medier og hun er en sann inspirasjon. Liker du å pusse opp og skape noe så følg henne, hun er rå! Hun leverer på alle mulige måter i SoMe. Hennes instagram finner du her og hennes blogg finner du her. #onetofollow

🤞Ukens generelle tips

Ikke hold vonde/triste tanker inni deg, snakk om dem med noen du stoler på. Det letter enormt mye på hvordan du føler deg.

 

Ta vare på deg selv og ha en fin dag 🌸

 

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg