Uken som gikk!

Akkurat nå

Fast and the furious er på tv, knasking av potetgull borti sofaen og en liten hun som ser på R med runde øyne i håp om å få en bit. Jeg sitter ved spisestuen med et pledd rundt meg og er ikke helt fornøyd med 23 grader her inne, venter på at det skal nå 28 ish. Da er det bra.

Ukens tanke

Hvorfor kan ikke folk få lov til å være i fred, hvorfor skal noen alltid finne feil ved andre og hvorfor kan man ikke bare heie på hverandre. Syns det er så leit når jeg leser og hører om at nettroll sniker seg innpå andre’s kontoer for å snakke dritt direkte til en person som gjør så godt de kan. Hvorfor ikke støtte opp i stedet! Evig problem.

Ukens favorittdag

Julaften er jo desembers favorittdag, med spente barn, pakker og alt som følger med.

Ukens mest leste innlegg

Det har jeg faktisk ikke fulgt med på, men jeg tror det var et av de jeg la ut 25.12.

Ukens irritasjon

At en julegave jeg skulle sende til min niese kom for sent!

Ukens opptur

Det har vært hvitt på bakken hele uken og endelig ble det en hvit jul og ikke en regnfull dag. Pluss at jeg har bestilt ny pc i dag.

Ukens nedtur

Vel, denne uken har det ikke vært så mange nedturer vil jeg si, bortsett fra de nedturene som gjelder oss alle. Covid-dritt!

Ukens innrømmelse

Jeg skulle vært ute på tur MYE mer enn jeg har gjort, fort gjort å kose seg inne i varmen kan man si. Men noe har det blitt.

Ukens anbefaling

Ikke vent til i morgen med ting du kan si eller gjøre i dag.

Ukens sitater

Gode venner er engler som løfter oss opp igjen når våre vinger har glemt hvordan det er å fly.

Den eneste måten å få en venn på, er å være en selv.

I nødens stund lærer man sine venner å kjenne.

Ukens generelle tips

Gjør det beste du kan ut av din dag og vær fornøyd med det!

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

10 kommentarer
    1. Likte godt denne oppsummeringen 🙂
      Jeg er så enig i det du skriver om nett-troll. Jeg lærte en flott “læresetning” av en veldig ung elev en gang, hun var vel 7 år tenker jeg, som jeg har tatt med meg i lærergjerningen helt siden da: “Hvis du ikke har noe positivt å si, så trenger du ikke å si noe i det hele tatt.” Hold det for deg selv i stedet for å spre uhygge og dårlig stemning.

    2. Jeg har ingen anelse om hvilke innlegg som er mest lest utenom det som fremkommer av Analytics-tallene! Generelt er de samfunnsrelaterte innleggene/meningsytringene de mest leste, hvilket jeg vil tro har mye å gjøre med at de også kan legges ut i relevante FB-grupper utenom bloggergruppene 🙂

      1. Ja nei jeg har ikke oversikt over det jeg heller. Ja, det hjelper nok på så lenge man kan dele i grupper der folk er engasjerte. Virker ikke som bloggrupper gir noe veldig mye hopp i lesertall. Du må huske at det du skriver skriver du meget bra, så det har nok mye å si for at de blir lest mye ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg