Uken som gikk…

Mandag og ny uke på gang, det er blanda følelser at det går mot høst.. Høsten er fin og jeg gleder meg til mye, håper ennå at det kommer noen varme dager til. Uken som har vært har vært fylt med mange fine ting og et par nedturer…

Akkurat nå:

Nå har jeg fått ryddet kjøkkenet før jeg skal gjøre ferdig en kake jeg skal levere til en venninne som åpner ny butikk i dag. Det er surt ute i dag, men det er greit. Da får jeg gjort det jeg skal uten at solen forstyrrer. Sheriff ligge å snorker i buret sitt og har nok lagt merke til at det ikke er go’vær, så da ligger han lenge i dag.

Ukens tanke:

Nå er det snart høst og i sommer har jeg ikke vært flink til å spise sunt, så denne uken har jeg forberedt meg på denne uken og sunn kost. Nå skal det innføres mer grønnsaker og bruke litt tid av dagen til lengre turer enn vanlig. Så det har vært ukens tanke.

Ukens mest leste innlegg:

Denne uken så var det når bloggere kritiserer bloggere som ble mest lest, og det var med god hjelp av Mette Ask som delte det på sin blogg. Dette er en ting som jeg står for og ikke syns vi skal gjøre mot hverandre. Man kommer lenger ved å støtte hverandre i hverdagen ❤

Ukens nedtur: 

Da jeg slo handa mi på mandag, det passet så dårlig med tanke på at jeg hadde 2 kaker å lage. Men mamma og Rune stilte opp og hjalp meg med bæring osv så var det jo bare å bite tenna sammen og få utført det jeg skulle. Linda skulle få sin bryllupskake, sånn er det bare 💪Ukens opptur: 

Når vi ble mange til grilling på lørdag, dere vet jo hvor glad jeg er i å ha alle samlet og selv om at vi ikke alle var her, så var det koselig. Alma badet i bassenget og koste seg masse, og det gjør meg så glad når alle er glade.

Ukens irritasjon:

At alt er så forbaska dyrt!

Ukens anbefaling:

Isen fra diplom is som heter Duo, herregud den er god, så er du glad i is, prøv den. Det er karamell og litt kuler med knas inni. Jeg prøvde den litt for sent på året, og nå når det ikke ligger i matplanen så blir det ikke flere av den (kanskje på lørdag?!)

Ønsker dere en god start på uka som for mange er jobbstart etter ferien..

signature-fonts

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg