Uken som gikk…

Akkurat nå

Nå skinner solen inn gjennom vinduet og varmer meg opp her jeg sitter ved spisestuen og skriver litt. Sheriff ligger i buret sitt og sover og Rune er på jobb. Jeg har en iskald cola zero ved min side og spiste akkurat en mellombar. Så nå smiler livet ❤

Ukens tanke

Vel, denne uken har tanken stort sett gått bare på en ting og som dere vet så er jo det ringen. Jeg har også snakket med han som har laget den, og han kan lage en ny til meg for en fin pris. Så jeg må nok krype til korset å gjøre det en dag, men siden den er litt dyr, så må jeg nok vente litt til. Men godt å vite at han har tegningen og bestillingen i sine papirer ennå.. phuuuu.

Ukens mest leste innlegg

Denne uken hadde jeg et innlegg der jeg lurte på ting jeg egentlig ikke fant noe svar på, dette var det mest leste. Innlegget kan du lese her om du ikke har sett det og vil se det 😊

Ukens nedtur

Det har ikke vært så mye jeg kan kalle nedtur denne uken bortsett fra det dere vet (ring og diskusjon), og det er godt.

Ukens opptur

Helt klart dagen min i går, da var jeg på Tittins i Sandefjord og fikk fikset bryn, vokset og fikk en deilig fot behandling. Dette var så etterlengtet og jeg nøt det i fulle drag.. Etter voksen så klart, for fy søren det er vondt å vokse ansiktet altså! Og enda føles det rart…men godt. Dette skal jeg gjøre oftere enn jeg har gjort, det er ihvertfall sikkert 😊

Ukens irritasjon

Det var den mammaen som har et helt forvrengt syn på fremtiden til hennes datter, det irriterer meg at det går an å være så utrolig usmart mor. Skrev om det her 😳 Tenk å si at stygge mennesker kommer ingen vei, sier litt om henne altså.. uff å uff…

Ukens anbefaling

Snakk om det hvis det er noe som plager deg, enten det er til en venn, foreldre, kjæreste, søster eller bror. Det er så mye bedre etter man har lettet sitt hjerte. Det syns ihvertfall jeg..

Ha en fin kveld alle sammen, det skal vi ❤

signature-fonts

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg