Uken som gikk

Akkurat nå

Nå blåser det godt ute og jeg er glad for at jeg allerede har vært på butikken og handlet klart til fredags taco’n. Støvsuger’n står klar og klesvask er satt på, jeg er helt i rute på dagens gjøremål.

Ukens tanke

Hvert år på min burstag bruker mine venninner og jeg å enten spise lunsj sammen, ta en fest eller en tur på båten til Strømstad. I år har det ikke vært noe av dette og det er veldig rart, men siden en av gjengen er på sykehus og har blitt operert, så venter jeg til alle kan. Så ber jeg nok inn til en samling i en eller annen form.

Ukens mest leste innlegg

Helt klart dette, og jeg gleder meg og gleder meg❤Ukens favoritt dag

Onsdag den 28.08 var helt klart min favoritt denne uken, da var det min burstag og jeg hadde det helt fantastisk fra morgen til kveld.

Ukens irritasjon

Fortsatt vepsene, men nå har det også kommet en haug av fluer og de der flygende langbein dingsene. Jækla irriterende at de ikke bare kan legge seg å sove alle sammen!

Ukens opptur

Denne ukens opptur var utrolig nok når regnet kom etter den ekstreme varmen som dukket opp. Men det var kun fordi da kunne jeg lufte uten å måtte gå på jakt hele tiden.

Ukens nedtur

Varmepumpa til bassenget er slått av for denne gang, det er så kjipt og jeg føler at det bare var liten stund siden den ble slått på. Sommeren går for fort noen ganger.

Ukens øyeblikk

Jeg kjøpte kopper til Daniel og Martine, og de ble så glade for dem. De syns det var så utrolig koselig og det gjør meg så glad at noe så lite kan bli så verdifullt ❤Ellers så er det helg og det er så godt.. håper dere får en fin dag 🙏😘
signature-fonts

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Herregud, jeg deler definitivt frustrasjonen over de hersens insektene, ass! Jeg har allerede tømt tre bokser med insektsspray av største format her inne, og er godt i gang med den fjerde, men det hjelper jo knapt!! Etter gjentatte ganger å ha evakuert huset med både katter, hund og folk etter å ha kreert et gasskammer det iallefall for meg er hakk umulig å puste i, er det fortsatt fluer når jeg etter en halvtime-tre kvarter setter opp dørene for å lufte ut! I følge inskripsjonen, skulle de vært utryddet med over-kill alle som en!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg